ویدیو صحبت های امیر حاج‌رضایی در مراسم تدفین فرزندش نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دوستانه آرسنال و منچستریونایتد| قبراق مثل توپچی‌ها پخش زنده بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی دوستانه منچسترسیتی و آث میلان (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد
سرخط خبرها

شهنازی: وجدانم راحت است و تابع تصمیم باشگاه هستم|رفسنجان شایسته پیروزی بر ما بود

  • کد خبر: ۹۳۲۰۰
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
شهنازی: وجدانم راحت است و تابع تصمیم باشگاه هستم|رفسنجان شایسته پیروزی بر ما بود
ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا از احتمال جدایی از این تیم صحبت کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال سایپا در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در خانه والیبال تهران میزبان مس رفسنجان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد تا نهمین شکست فصل خود را تجربه کند. شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا در این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب میهمان خود شدند.
ناصر شهنازی سرمربی سایپا پس از شکست برابر مس رفسنجان گفت: من فکر می‌کنم خوب والیبال بازی نکردیم و مس رفسنجان هم برعکس ما بود و بازی زیبایی را به نمایش گذاشت. کارآیی لازم را نداشتیم و وقتی هم یک تیم خوب بازی نمی‌کند همه مقصر هستند و در وهله اول من مقصرم و بعد بازیکنان، به هر حال نتوانستیم تمرکز لازم را داشته باشیم و متاسفانه نشد.
او در ادامه گفت: بعضی وقت‌ها هر کاری می‌کنی نمی‌شود، ما انتظار بازی بهتر از این را داشتیم و واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نتوانستیم کار‌های همیشگی مان را انجام دهیم. بازیکنان ما در دیدار‌های گذشته بازی‌های خیلی خوبی انجام دادند، اما در این بازی نتوانستیم آن بازی خود را ارئه بدهیم، شاید هم دلیلش این باشد که مس رفسنجان بهتر از ما بازی کرد و بازیکنان شان خوب جنگیدند و برای هر پوئن تلاش کردند، این پیروزی مبارک شان باشد. ما درصدی هم فکر نمی‌کردیم این بازی را ببازیم، اما رفسنجان واقعا بهتر از ما بازی کرد و شایسته پیروزی بود.
شهنازی درباره نیم فصل دوم رقابت‌ها نیز گفت: هنوز شرایط باشگاه مشخص نیست و باید با هیات مدیره باشگاه صحبت کنیم و ببینیم شرایط اگر ایده آل باشد و قرار بر ادامه دادن باشد بعد از آن درباره وضعیت تیم و جابجایی بازیکنان تصمیم خواهیم گرفت.
او درباره احتمال جدا شدن از سایپا هم گفت: ما تا الان که از سوی مدیریت باشگاه حمایت شده ایم، اما نتایجی که تا به اینجا گرفتیم مدنظر مسئولان نبوده البته دلایل و مسائل زیادی هم در این نتایج دخیل بوده است. به هر حال آن نتایجی که مدنظر خودم هم بوده به دست نیاوردیم و حالا باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد. من دوست دارم کنار این تیم باشم و کمک کنم، اما تابع باشگاه هستیم. ببینید باید وجدان آدم راحت باشد و ما هم راحتیم، چون تمام تلاش مان را کرده ایم.
سمربی سایپا در پایان گفت: تیم در دور برگشت می‌تواند شرایط بهتری داشته باشد. این تیم، تیم خوب و جوانی است، آزمون و خطا داشته و اشتباهات و مشکلاتش را پشت سر گذاشته و از این پس می‌تواند جزو تیم‌های خوب باشد. به هر حال امیدوارم سایپا چه با ما و چه بدون ما بتواند بهترین نتایج را بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->